Πολιτική

Την παραίτηση του πρόεδρου Μ.Παπαδόπουλου της ΔΕΕΠ ΝΔ νομού Κιλκίς ζητά ο Θ.Τιρεκίδης

«Πετά το γάντι» στον πρόεδρο της ΔΕΕΠ Κιλκίς.

Ο «εν δυνάμει» υποψήφιος πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής εκλογικής περιφερείας (ΔΕΕΠ) Κιλκίς Θεόφιλος Τιρεκίδης, απευθυνόμενος προς τον πόεδρο Μηνά Παπαδόπουλο, προέβη στη ακόλουθη δήλωση:

«Ο πρόεδρος της ΝΔ κ.Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αποδείξει, ότι πάνω από όλα βάζει τους δημοκρατικούς θεσμούς.

Σήμερα η πλειοψηφία της προεδρείας της ΔΕΕΠ Ν.Κιλκίς δεν εκφράζεται από τον σημερινό πρόεδρο κ. Μηνά Παπαδόπουλο.
Σας καλώ κ. πρόεδρε (φίλε Μηνά) να παραιτηθείτε.

Φτάνει πια…
Σας καλώ-προσκαλώ να ορίζεται μια «ανοικτή» τηλεδιάσκεψη να συζητήσουμε τα πάντα».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]