Πολιτική

Τα νέα γραφεία της εγκαινιάζει αυτήν την Παρασκευή η ΔΗΜΤΟ Παιονίας ΝΔ

Από την δημοτική τοπική οργάνωση (ΔΗΜΤΟ) Παιονίας της ΝΔ ανακοινώθηκε, ότι την   Παρασκευή 3-6-22, παρουσία του υπουργού αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων και βουλευτή Κιλκίς Γιώργου Γεωργαντά και του προέδρου της διοικούσας επιτροπής εκλογικής περιφερείας (ΔΕΕΠ) Κιλκίς Μηνά Παπαδόπουλου,  θα τελεσθούν τα εγκαίνια των νέων γραφείων της, επί της οδού Μ. Αλεξάνδρου 63, στο Πολύκαστρο.

Η τελετή θα αρχίσει στις 6.30 το απόγευμα.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]