Κοινωνία

Η μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας τιμήθηκε στην Ευκαρπία

Τελέσθηκε την Κυριακή 29.5.16 στον ιερό ναό Γεννήσεως της Θεοτόκου Ευκαρπίας μνημόσυνο για τους Ελληνες Ποντίους, που υπέστησαν την γενοκτονία απο τους Τούρκους. Τα κόλλυβα παρασκευάστηκαν απο τις Πόντιες γερόντισσες κυρίες Σταματία Σαββίδου, Σοφία Παπαδοπούλου και Άννα Κωνσταντινίδου.

Αμέσως μετα στο Ηρώων του χωριού τελέσθηκε επιμνημόσυνη δέηση και ομιλία απο την φιλόλογο Κυριακή Πασχαλίδου. Αμέσως μετά κατατέθηκαν στέφανοι εις μνήμην των θυμάτων της Γενοκτονίας και αφού κρατήθηκε σιγή ενός λεπτού ακούστηκαν τα σχετικά ποντιακά μοιρολόγια απο τον Πολύκαρπο Κοντοζίδης με την συνοδεία ποντιακής λύρας που έπαιζε ο Γρηγόρης Κολεσιώτης και νταουλιού από τον Στράτο Χατζαρίδη. Στην συνεχεια το χορευτικό συγκρότημα του πολιτιστικού συλλόγου «Το Λαβάς» και του ΚΑΠΗ Κιλκίς χόρεψαν ανδρική και γυναικεία Σέρρα. Ησ τελετή έκλεισε με διανομή ποντιακού τανομένου σορβά που παρασκεύασαν οι κυρίες Φιλίτσα Καλαϊτζίδου και Χρυσάνα Μαυροπούλου.

Την εκδήλωση επιμελήθηκε και συντόνισε η Μαρία Ευθυμιάδου, υπεύθυνη του χορευτικού τμήματος του «Λαβάς».

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]