Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Βάζω στοίχημα»

Επειδή πολύς θόρυβος έχει προκληθεί εσχάτως γύρω από το θέμα των υπερακτίων («οφ σορ») εταιριών και την εμπλοκή προσώπων με αυτές, να σας πούμε ότι πολύ σύντομα θα αποδειχθεί, ότι η τελευταία νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης θα θέλει ….εκ νέου ρύθμιση καθώς είναι πολλές οι αδυναμίες του τελευταίου νομοθετήματος!

Οπως μας έλεγε προσφάτως επ’ αυτού πολιτικός, με νομική παιδεία, «βάζει και στοίχημα».
Και όταν δικηγόρος και δη πολιτικός «βάζει στοίχημα» γιά κάτι να ξέρετε ότι η απόδοσή του γιά να επιβεβαιωθεί είναι στα «τάρταρα» από τους «μπουκ»: 1,1 βαριά-βαριά!

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα