Κοινωνία

Η κοπή βασιλόπιτας του σύλλογος Κρητών νομού Κιλκίς «Το Αρκάδι»

O Σύλλογος Κρητών νομού Κιλκίς «Το Αρκάδι» προσκαλεί τα μέλη και του φίλους του στην κοπή της βασιλόπιτας, την Τετάρτη 29.1.20 στις 8 το βράδυ, στα γραφεία του συλλόγου (Μητροπόλεως 17).

Μετά την κοπή θα ακολουθήσει κέρασμα τσικουδιάς με μουσική και χορούς της Κρήτης.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]