Κοινωνία

Ο σύλλογος γονέων & κηδεμόνων Γυμνασίου Βαπτιστή ευχαριστεί τον Δ.Αντωνίου και Μ.Σαρόπουλο

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δημήτρη Αντωνίου και τον Μιχάλη Σαρόπουλο για τις στιγμές γέλιου και συγκίνησης που μας χάρισαν στην θεατρική παράσταση που παρουσίασαν.

Υποσχόμαστε να μεταδώσουμε την σοφία και αισιοδοξία που λάβαμε για να χτίσουμε μια κοινωνία με λιγότερες ανισότητες.
Ευχαριστούμε επίσης για την πολύτιμη υποστήριξη τους: την Φάρμα Κουκάκη, την Smurfit Westrock, το Μίνι Μαρκετ “Καρυπίδου Γιώτα”, το κατάστημα “Ανθη-Φυτά Καλίτσογλου Ανέστης – Νίκος” και το Τυπογραφείο “Αθανασίου”
Με εκτίμηση
το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Βαπτιστή
Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]