Κοινωνία

Συνάντηση μελών του συλλόγου Πολύτεκνων με τον δήμαρχο Παιονίας

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3.10.24 επίσκεψη των μελών του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου Πολύτεκνων Γονέων Περιφέρειας Κιλκίς στην έδρα του δήμου Παιονίας.

Κατά την συνάντηση   με τον δήμαρχο Κωνσταντίνο Σιωνίδη, παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τους πολύτεκνους του δήμου Παιονίας.

Η συνάντηση έγινε σε κλίμα συνεργασίας και αλληλοκατανόησης επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την θετική ανταπόκριση του δήμου.

Ο πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου ευχαριστεί θερμά τον δήμαρχο Παιονίας για την συνεχή και αμέριστη συμπαράστασή του.

Περισσότερα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Δείτε ακόμα