Ελλάδα

Σκάνδαλο μεγατόνων στην Καρδίτσα: Έδωσαν επιδόματα (με μίζα) για τον Ιανό σε πάνω από 2.000 άτομα χωρίς να έχουν τα δικαιολογητικά

Κοινωνικά επιδόματα αλληλεγγύης με μίζα τις δύο πρώτες πληρωμές μοιράζονταν στην Καρδίτσα, σε ένα σκάνδαλο μεγατόνων που αποκαλύφτηκε στη διεύθυνση πρόνοιας της περιοχής.

Συνολικά σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, 2.027 άτομα χωρίς κανένα δικαιολογητικό πήραν επίδομα! Όταν έγινε ο έλεγχος στην υπηρεσία, διαπιστώθηκε πως δεν υπήρξε φάκελος για όλα αυτά τα επιδόματα.

Είπαν πως χάθηκαν τα δικαιολογητικά στον Ιανό

Μάλιστα, δικαιολόγησαν την απουσία των δικαιολογητικών, λέγοντας πως αυτά χάθηκαν στον Ιανό. Η αρμόδια αντιδήμαρχος απάντησε ωστόσο πως στο συγκεκριμένο κτίριο δεν τηρούνταν αρχείο και δεν είχε πλημμυρίσει καν στην κακοκαιρία!

3,6 εκατομμύρια ζημιά – Τρεις συλλήψεις
Επίσης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, όλα τα άτομα που φέρεται να λαμβάνανε επιδόματα ήταν Ρομά, που δεν διέμεναν όλοι και στην Καρδίτσα και εικάζεται πως τους εργαλειοποίησαν και τους χρησιμοποίησαν οι υπάλληλοι για να λάβουν αυτοί τα χρήματα του επιδόματος.

Το ελληνικό δημόσιο συνολικά ζημιώθηκε με 3.6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ συνελήφθησαν τρεις υπάλληλοι.

Περισσότερα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]