Κοινωνία

Σημαντική δωρεά και στο ΓΝ-ΚΥ Γουμένισσας

Αποδέκτης μιας σημαντικής δωρεάς υπήρξε πριν λίγες ημέρες το νοσοκομείο Γουμένισσας. Απόδημοι Γουμενισσιώτες της Μελβούρνης, πρώτης γενιάς μεταναστών, δεν λησμόνησαν τη γενέτειρα τους και προσέφεραν 2300 δολλάρια Αυστραλίας (1579.14 ευρώ), για την ενίσχυσή του.

Ως συνδετικός κρίκος μεταξύ Μελβούρνης και νοσοκομείου Γουμένισσας λειτούργησε ο εκπαιδευτικός Χρήστος Πετσανούκης. Το Νοσοκομείο ζήτησε να αγορασθεί αναλώσιμο υγειονομικό υλικό για τις καθημερινές λειτουργικές ανάγκες. Η επιθυμία των αποδήμων διεκπεραιώθηκε άμεσα. «Σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που όλοι βιώνουμε, τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι πραγματικά απαραίτητες, αξιοσημείωτες και εξαιρετικά σημαντικές» δήλωσε ο κ. Πετσανούκης.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Προβληματισμός από τις αποχωρήσεις των συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων της ΔΥΠΑ Κιλκίς που χάνει το 1/3 του προσωπικού της

Σοβαρές επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία των τοπικών ΔΥΠΑ αναμένεται να επιφέρουν οι σταδιακές απομακρύνσεις των 727 Συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων σε […]

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη στο Κιλκίς