Γενικά

Προληπτικά μέτρα στο νοσοκομείο Κιλκίς για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας

Η διοίκηση του νοσοκομείου Κιλκίς έπειτα από επικοινωνία και συνεργασία με το δήμαρχο Κιλκίς, πραγματοποιεί κάθε δυνατή προετοιμασία και λαμβάνει όλα τα προληπτικά μέτρα για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας και ειδικότερα της υγείας των πολιτών του Κιλκίς.

Την Παρασκευή 13.11.20 ο δήμος Κιλκίς πραγματοποίησε απολύμανση στους εξωτερικούς χώρους και στους κάδους απορριμμάτων του Γ.Ν. Κιλκίς στα πλαίσια οχύρωσης του νοσοκομείου απέναντι στην εξάπλωση του ιού Sars Covid 19.

Καλούνται όλοι οι πολίτες να γίνουν αρωγοί αυτής της προσπάθειας τηρώντας όλα τα μέτρα ατομικής υγιεινής και ασφάλειας που έχει υποδείξει το Υπουργείο Υγείας και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης