Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Όταν η «ιστορία» γράφεται με τους …απόντες

Μέσω μιας ανάρτησης στο διαδίκτυο φρόντισε να καλωσορίσει στο χωριό του το Καμπάνη τον υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Γιώργος Φιλιππίδης.

Αφήνοντας πολλές αιχμές κατά των αρμοδίων της δημοτικής αρχής του δήμου Κιλκίς που «δεν έκριναν σκόπιμη την παρουσία του», στην εκεί επίσκεψη του υπουργού.

Παράλληλα φρόντισε μέσω αυτής να διαβεβαιώσει τον επί είκοσι συναπτά έτη κυκλαδίτη βουλευτή και υπουργό «ότι είναι μεγάλη τιμή για εμάς που η κοινότητά μας φέρει το όνομα του αείμνηστου Ανδριώτη ήρωα Αντωνίου Καμπάνη».

Στην συνέχεια της ανάρτησης του αναφέρει «με τους συντοπίτες μου καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να κρατάμε ζωντανή την ιστορική του παρακαταθήκη και εργαζόμαστε καθημερινά για την προκοπή και ευημερία του τόπου μας».

Κλείνοντας την έμμεση δημόσια παρέμβαση του δηλώνει «σας εύχομαι καλή συνέχεια με φιλικούς χαιρετισμούς».

Πρόεδρε στον δήμαρχο «ξέχασες» να στείλεις τους «φιλικούς» σου χαιρετισμούς!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Δείτε ακόμα