Γενικά

Θραύση αγωγού στο δίκτυο ύδρευσης της Γρίβας από νεροποντή

Η ΔΕΥΑ Παιονίας ενημερώνει τους δημότες της ότι, μετά τα έντονα καιρικά φαινόμενα και τη νεροποντή που έπληξε την περιοχή, διαπιστώθηκε θραύση αγωγού στο δίκτυο ύδρευσης της Γρίβας, με αποτέλεσμα την εμφάνιση θολότητας στο νερό.

Συνεργεία της ΔΕΥΑ Παιονίας βρίσκονται ήδη στο σημείο και εργάζονται για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης και την πλήρη αποκατάσταση της ποιότητας του νερού.

Μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών και την έκδοση νεότερης ανακοίνωσης από τη ΔΕΥΑ Παιονίας, παρακαλούνται οι κάτοικοι να μην χρησιμοποιούν το νερό του δικτύου για πόση ή για την παρασκευή τροφίμων.

Η ΔΕΥΑ Παιονίας ζητεί την κατανόηση και τη συνεργασία όλων. Μόλις το νερό καταστεί και πάλι ασφαλές για κατανάλωση θα προβεί σε νέα ανακοίνωση.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]