Κοινωνία

Ευχαριστήριο του ΕΕΣ Κιλκίς προς τον πρόεδρο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού dr. Αντώνιο Αυγερινό

Το διοικητικό συμβούλιο του του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Κιλκίς αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει την βαθιά ικανοποίηση του και την ευγνωμοσύνη του προς τον πρόεδρο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού dr. Αντώνιο Αυγερινό για την σημαντικότατη δωρεά ενός απινιδιστή προς το Περιφερειακό Τμήμα ΕΕΣ Κιλκίς.

Αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την τεράστια στήριξη της κεντρικής διοίκησης προς το έργο που παράσχουν οι εθελοντές του τμήματος μας, ανταποκρίθηκε άμεσα σε σχετικό αίτημα καθιστώντας ευχερέστερη την αποστολή μας .
Περισσότερα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς