Κοινωνία

Ευχαριστήρια δήλωση Θ.Τιρεκίδη γιά τις εκλογές του Επιμελητηρίου

Φίλοι και φίλες,
Με μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη σας ανακοινώνω ότι εκλέχτηκα πρώτος στο εμπορικό τμήμα του Επιμελητηρίου Κιλκίς!
Θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα όλους εσάς που με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας.
Συγχαίρω όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, για την τόλμη και την αφοσίωσή τους. Η συμμετοχή σε αυτή τη διαδικασία είναι καθοριστική για τη δημοκρατία και την πρόοδο του τόπου μας.
Η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα του ενωτικού κλίματος που έχουμε δημιουργήσει και της συλλογικής μας προσπάθειας για την ανάπτυξη του νομού Κιλκίς. Μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να ενισχύσουμε τον ρόλο του Επιμελητηρίου ως μοχλό ανάπτυξης, προάγοντας τη συνεργασία και την καινοτομία.
Ας συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί για ένα καλύτερο μέλλον, γιατί η ανάπτυξη είναι υπόθεση όλων μας!
Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]