Γενικά

Ελπίδες για να μην κλείσουν τα δημοτικά σχολεία Γοργόπης και Τούμπας

Την αισιοδοξία του, ότι τελικώς δεν θα κλείσουν γιά το επόμενο σχολικό έτος τα δημοτικά σχολεία της Γοργόπης και της Τούμπας, εξέφρασε στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Παιονίας Χρήστος Γκουντενούδης, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα που ετέθη από πλευράς του συμβούλου της μείζονος μειοψηφίας Ιορδάνη Τσιτουρίδη.

Ερώτημα απολύτως εύλογο, καθώς η πρόσφατη συνάντηση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης με τους συλλόγου γονέων και κηδεμόνων των εν λόγω σχολείων άφηνε περιθώρια γιά τέτοιου είδους σκέψεις.

Ο δήμαρχος πάντως εμφανίσθηκε αισιόδοξος, καθώς όπως ανέφερε, οι προγραμματικές θέσεις της νέας πολιτικής ηγεσίας διά στόματος του αρμοδίου υφυπουργού κ. Κουράκη, είναι προς την κατεύθυνση της μη αναστολής λειτουργίας υφισταμένων σχολείων, αν και δεν «έκρυψε» την δυσφορία του γιά την αντίθετη επ’ αυτού έγγραφη θέση του διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς Κώστα Ραμπίδη.

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης