Κοινωνία

Εκδήλωση του «Α.Ευγενίου» γιά τους καρκίνους δέρματος

«Καρκίνοι του δέρματος ή πώς να αποφύγουμε τις κακοτοπιές» είναι το θέμα εκδήλωσης την οποία διοργανώνει ο σύλλογος καρκινοπαθών Κιλκίς και Παιονίας «Αγιος Ευγένιος ο Τραπεζούντιος».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί αύριο στην αίθουσα «Βασίλειος Σεργιαννίδης» του ΕΒΕ Κιλκίς (Στενημάχου 2), με ώρα εναρξης 7.30 το βράδυ.
Το θέμα θα αναπτύξει η δερματολόγος-αφροδισιολόγος Μαρία Σμιάρη-Ναούμη.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]