Κοινωνία

Εκδήλωση του «Α.Ευγενίου» γιά τους καρκίνους δέρματος

«Καρκίνοι του δέρματος ή πώς να αποφύγουμε τις κακοτοπιές» είναι το θέμα εκδήλωσης την οποία διοργανώνει ο σύλλογος καρκινοπαθών Κιλκίς και Παιονίας «Αγιος Ευγένιος ο Τραπεζούντιος».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί αύριο στην αίθουσα «Βασίλειος Σεργιαννίδης» του ΕΒΕ Κιλκίς (Στενημάχου 2), με ώρα εναρξης 7.30 το βράδυ.
Το θέμα θα αναπτύξει η δερματολόγος-αφροδισιολόγος Μαρία Σμιάρη-Ναούμη.

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα