Αθλητισμός

Ξεκίνησε η ομάδα ανδρών ΚΟΥΠΑ για την νέα περίοδο

Με την πρώτη συγκέντρωση των στελεχών της ομάδας των ανδρών ξεκίνησε η αγωνιστική περίοδος 2018-19 για τον καλαθοσφαιρικό σύλλογο “Κούπα” (“ΚούΠα”) του Κιλκίς.

Η συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 20.8.18, στο κλειστό γυμναστήριο “Κωνσταντίνος Πιπερόπουλος” του 2ου γυμνασίου Κιλκίς, παρουσία όλων των στελεχών της ομάδας ανδρών, η οποία συμμετέχει στο πρωτάθλημα β΄κατηγορίας Κ.Μακεδονίας, ενώ δήλωσε συμμετοχή και στο κύπελλο ΕΚΑΣΚΕΜ που ξεκινά την 1.9.18.

Στην τεχνική ηγεσία παρέμεινε ο παλαίμαχος Κιλκισιώτης καλαθοσφαιριστής Θωμάς Τσάτσης, ενώ ο σύλλογος πλαισιώνεται από παράγοντες, που υπηρέτησαν το κιλκισιώτικο καλαθόσφαιρο και ως παίκτες.

Εν τω μεταξύ, εντός των προσεχών ημερών αναμένεται να γνωστοποιηθούν και τα προγράμματα λειτουργίας των τμημάτων υποδομής κατά την νέα περίοδο.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης