Γενικά

Η βασιλόπιτα των δασκάλων

Την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτά του θα κόψει ο σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή 3.1.16, στην αίθουσα τελετών του ξενοδοχείου «Κρηστωνία», με ώρα έναρξης 6.30 το απόγευμα.
Κατά την διάρκειά της ο σύλλογος θα τιμήσει τέκνα μελών του που εισήχθησαν φέτος σε ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]