Αρθρογραφία

Φτάνει πιά… ο εμπαιγμός και τα κροκοδείλια δάκρυα!

Γράφει ο Βασίλης Αθανασιάδης

Άλλη μία τραγωδία στην ΠΑΘΕ, στο τμήμα που διασχίζει τον δήμο μας, αυτά τα 15 καταραμένα χιλιόμετρα, από τον κόμβο του Πολυκάστρου και μέχρι το τμήμα Αξιοχωρίου -Ακροποτάμου.

Όλη η Ελλάδα παρἀλληλα με το δράμα που βιώνουν οι πατριώτες μας στον ευλογημένο τόπο της Θεσσαλίας, άκουσαν συγκλονισμένοι το τραγικό, πολύνεκρο δυστύχημα που συνέβη στα όρια του Δήμου μας και συγκεκριμένα κοντά στον Άσπρο.

Άρθρα, φωτογραφίες και δημοσιεύσεις στον τύπο, έκτακτες συνεδριάσεις, του δημοτικού συμβουλίου του δήμου μας με συμμετοχή αντιπεριφερειάρχου και περιφερειάρχου, της Κεντρικής Μακεδονίας.

“45 νεκροί, 107 τροχαία: Τα 15 χλμ. του τρόμου στον πιο φονικό δρόμο της Ελλάδας….η λέξη «καρμανιόλα» δεν είναι αρκετή…”

Απόφαση για συγκέντρωση διαμαρτυρίας την 1η Οκτωβρίου στον χώρο των πρατηρίων καυσίμων της ΕΚΟ επί της εθνικής Οδού.

Δήμος Παιονίας: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Κυριακή 1η Οκτωβρίου στην ΠΑΘΕ

Σε κατεπείγουσα συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου στις 2 το μεσημέρι σχετικά με την απαράδεκτη κατάσταση του δρόμου από το Πολύκαστρο έως τα Μάλγαρα, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε κατά πλειοψηφία την έκδοση ψηφίσματος διαμαρτυρίας και την πραγματοποίηση συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για την Κυριακή 1η Οκτωβρίου, στα ΕΚΟ ΠΛΑΖΑ επί της ΠΑΘΕ στις 11 το πρωί.

Καλούμε όλους τους πολίτες της Παιονίας σε μαζική συμμετοχή.

Δημοσιεύματα αναφέρουν για 45 νεκρούς, στα όρια του δήμου μας, μέσα σ αυτούς περιλαμβάνεται και ο αλησμόνητος ιδρυτής – ιδιοκτήτης και αγαπητός φίλος των “Ἁκριτών” Πολυκάστρου Σταύρος Ορφανίδης (Δεκέμβριος 1994).

Όμως το δράμα σε αυτό το δρόμο δεν τελειώνει στα όρια του δήμου μας, αφού ώς γνωστόν επεκτείνεται μέχρι τα Μάλγαρα και στο σύνολο αυτού του τμήματος περιλαμβάνονται πάρα πολλά ατυχήματα και πολλοί περισσότεροι νεκροί!

Να θυμἠσω ένα φοβερό -πολύνεκρο δυστύχημα λίγο πιο κάτω από τα όρια του δήμου μας και συγκεκριμένα αμέσως μετά την αερογέφυρα του Καστανά και πριν την ανηφόρα του Προχώματος, το 1979, όπου είχαμε σύγκρουση βυτιοφόρου καυσίμων (κενό), κατερχόμενο, με ανερχόμενο τουριστικό λεωφορείο (Πούλμαν), που είχαμε 31 νεκρούς, μεταξύ των οποίων και την αλησμόνητη Χρυσούλα Τζαμαλίδου ετών 42, κατοίκου Πολυκάστρου και πολλά άλλα.

Δήμος, αντιπεριφερειάρχης και περιφερειάρχης που εκλέγονται ή επιθυμούν να εκλεγούν ξανά, οι οποίοι ΚΑΙ μπορούσαν ΚΑΙ θα έπρεπε να είχαν αντιδράσει πολύ πιο νωρίς, μαζί με το λαό, πολύ πιο δυναμικά και να απαιτήσουν απο την πολιτεία να ολοκληρώσουν αυτό το τμήμα της ΠΑΘΕ που παραμένει έτσι όπως το άφησε η τότε διοίκηση το 1974.

Φέτος το καλοκαίρι συμπληρώθηκαν 50 χρόνια (Ιούνιος 1973) από τα εγκαίνια και την έναρξη χρήσης αυτού του εθνικού δρόμου, με την μεγαλύτερη σε αριθμό κινουμένων οχημάτων απὀ και πρός Ευρώπη.

Τα πρώτα 5 χρόνια και μέχρι το φθινόπωρο του 1978 που εργαζόμουν σταθμάρχης στο σιδηροδρομικό σταθμό Άσπρου τα μάτια μου είδαν πολλά θανατηφόρα ατυχήματα, εκεί στην περιοχή μας μόνο.

50 χρόνια στασιμότητας είναι πάρα πολλά.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ, ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΔΑΚΡΥΑ.

Υπεύθυνες για αυτή την κατάσταση όλες οι κυβερνήσεις,

Το αίμα να ρέει στις φλέβες των ανθρώπων και να προσφέρεται εθελοντικά για τον πάσχοντα συνάνθρωπό μας, κατά τις αιμοδοσίες και ΟΧΙ στον Μολώχ της ασφάλτου.

ΝΑΙ !!! ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ, ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ, ΑΙΜΟΔΟΤΕΣ, ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ 1ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα