Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ποιος παίρνει τόσο ρίσκο για την παρέλαση;

Παρέλαση θα κάνουν και τα κρούσματα!

Ποιος παίρνει τόσο ρίσκο;

Γιατί ξαφνικά τόσο μεγάλη ενόχληση με την επίκληση… «συνωστισμών» από τους «ειδικούς».

Στα ερωτήματα που έθεσαν, τις απαντήσεις θα έπρεπε να τις πάρουν μία βδομάδα νωρίτερα από τους ιθύνοντες και όχι αυτοί να πραγματοποιούν σύσκεψη αύριο Τετάρτη στην περιφερειακή ενότητα Κιλκίς για τις οριστικές αποφάσεις.

Γιατί όπως πολύ σωστά αναφέρουν ο εχθρός είναι εντός των πυλών και εμείς απτόητοι ετοιμαζόμαστε όχι μόνο να παρελάσουμε αλλά και να κατακλύσουμε τους ιερούς ναούς σήμερα το πρωί.

Χωρίς να αναλαμβάνει κάποιος την ευθύνη για να αντιμετωπίσει την πανδημία υπακούοντας στις εκκλήσεις των επιστημόνων.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα