Κοινωνία

Οδοιπορικό στη Γουμένισσα του πολιτιστικού συλλόγου Αγίου Μάρκου

Οδοιπορικό στη Γουμένισσα όμορφη ημιορεινή κωμόπολη της Κεντρικής Μακεδονίας στην Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς, ιστορική έδρα του Δήμου Παιονίας πραγματοποίησε ο μορφωτικός και πολιτιστικός σύλλογος Αγίου Μάρκου “Οι Μωμόγεροι” την Κυριακή 10 Μαίου 2026.
Σε ανάρτησή του στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης του συλλόγου αναφέρει:
“Ένα υπέροχο οδοιπορικό στη Γουμένισσα έφτασε στο τέλος του, γεμάτο εικόνες από τις Μονές Αγίου Ραφαήλ και Νικοδήμου, την ιστορία του Παλιού Διδακτηρίου, του Νερόμυλου και του Μεταξουργείου, αλλά και τις γεύσεις από το Μικρό Κτήμα Τίτου.
Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου, Σάκη Τραχανίδη που με την ευγένεια και την αγάπη για τον τόπο του μας ξενάγησε στην καρδιά της Μακεδονικής γης, κάνοντας πράξη το σύνθημά μας: “Ταξιδεύουμε γνωρίζοντας τον τόπο μας!”.
Σας ευχαριστούμε όλους που ομορφύνατε όλο αυτό το ταξίδι μας … εις το επανιδείν.
Τυχαία συνάντηση είχαμε έξω από το Μεταξουργείο και με την ευγενέστατη οινοποιό Άννα Σακαλάκη όπου ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τις 14 Αυγούστου στον Άγιο Μάρκο.
Ευχαριστούμε από καρδιάς για άλλη μια φορά το Parisis Tours για τις μοναδικές στιγμές που μας προσφέρει”.
Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]