Γενικά

Νοσοκομεία του νέου κορωνοϊού ορίσθηκαν τα δύο του νομού

Οι εξελίξεις στην πανδημία του νέου κορωνϊού είναι ραγδαίες.

Έτσι, οι πληροφορίες αναφέρουν, ότι τα δύο νοσοκομεία του νομού, μετά την σημερινή συνεδρίαση του τομέα υγείας, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι ορίσθηκαν ως νοσοκομεία νοσηλείας ασθενούντων από τον νέο κορωνοϊό, με συμπτώματα.

Τούτο σημαίνει, ότι θα διαθέσουν αρκετούς θαλάμους γι’ αυτόν τον σκοπό.

Ήδη ο υποδιοικητής του τομέα και διοικητής του νοσοκομείου – κέντρου υγείας Γουμένισσας Ηλίας Ζάχαρης προχώρησε σε δέσμευση όλου του ορόφου του ιδρύματος για την μετατροπή του σε χώρο νοσηλείας, ενώ αναμένεται η αντίστοιχη πρωτοβουλία του διοικητή του νοσοκομείου Κιλκίς Ιωάννη Ανδρίτσου για ανάλογες μετατροπές θαλάμων σ’ αυτό.

Πάντα σύμφωνα με πληροφορίες, η αποφάση αυτή ελήφθη, προκειμένου, εφ’ όσον παραστεί ανάγκη, να αποσυμφορηθούν τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, ήδη δέχονται μεγάλο φόρτο νοσηλευομένων με συμπτώματα νέου κορωνοϊού.

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]