Γενικά

Νέα προκλητική επίθεση στο μνημείο του «Αντάρτη» στο Κιλκίς

Νέα προκλητική – εμετική βεβήλωση του μνημείου – αγάλματος του “Αντάρτη”, που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης του Κιλκίς (ανάμεσα στα δύο ξενοδοχεία της πόλης) και αναπαριστά τον Κιλκισιώτη καπετάνιο του ΕΛΑΣ, Γαρέφη, με φασιστικά σύμβολα μέσα σε πολύ μικρό διάστημα (λιγότερο από δύο εβδομάδες) σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης 26.1.22.

Παρά τα επικριτικά σχόλια και τον καθαρισμό που δέχτηκε από πολίτες του Κιλκίς στην προηγούμενη βεβήλωση του μνημείου (οι δράστες ή ο δράστης) κατάφερε και πάλι να ασχημονήσει και να φέρει εκ νέου στην επικαιρότητα την πόλη μας με τον χειρότερο τρόπο.

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]