Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ο Μητσοτάκης… του Κιλκίς

Ευχήθηκε στον Τονικίδη «καλή επιτυχία» στις δημοτικές εκλογές, και αυτός …ήλθε δεύτερος!
Ευχήθηκε στον Μπαλάσκα «καλή έκβαση» της δίκης του, και αυτός …καταδικάσθηκε!
Ακόμη λίγο, και στο εξής κάθε άνθρωπος των κοινών θα εύχεται …να μην του εύχεται «καλή επιτυχία» ο Τσιτουρίδης, αφού τότε θα έχει εξασφαλισμένη …την αποτυχία!
Ήδη έχει αρχίσει να γίνεται λόγος περί …Μητσοτάκη του Κιλκίς!
(Που ήδη έχει παραλάβει την «σκυτάλη» …της «γκαντεμιάς» από τον επίτιμο!).

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

«Οι κάλπες θα το πούν»

Παραιτήθηκε από το κόμμα της «Νέας Αριστεράς» η μέχρι πρότεινος βουλευτής του Έφη Αχτσιόγλου και όπως όλα δείχνουν οδεύει κατά […]

«Έγχρωμη» υποστήριξη

Μετά τους Βιετναμέζους εργαζόμενους σε επιχείρηση του νομού μας μαθαίνουμε ότι έχουν έλθει για λογαριασμό μεγάλης εταιρίας της ΔΙΒΙΠΕΚ Σταυροχωρίου […]

Δείτε ακόμα