Πολιτική

Μήνυμα πρώην βουλευτή ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Γ.Φραγγίδη για το Πολυτεχνείο

Πέρασαν 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου το Νοέμβρη του 1973!
Ήταν η κορυφαία πράξη Αντίστασης κατά της δικτατορίας,  που ουσιαστικά σηματοδότησε το τέλος της Χούντας, εκείνης της μελανής περιόδου της σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας.
Το Πολυτεχνείο απετέλεσε ένα σύμβολο θυσίας, αγώνων και Αντίστασης απέναντι στη χούντα των συνταγματαρχών,  που κατάργησε όλες τις ατομικές ελευθερίες και τα δημοκρατικά δικαιώματα των πολιτών   φυλάκισε, βασάνισε, εξόρισε  πολίτες και πολιτικούς, με μοναδικό κριτήριο τι πολιτικές τους πεποιθήσεις.
Τιμούμε σήμερα  όλους εκείνους τους Έλληνες  και ιδιαίτερα τη νεολαία, που αγωνίστηκαν  για τη Δημοκρατία και την Ελευθερία,  με αυταπάρνηση  εγκαταλείποντας κάθε ατομικό τους συμφέρον,  προτάσσοντας το συλλογικό, κοινωνικό και πατριωτικό συμφέρον.
Και βέβαια σκεπτόμενος εκείνα τα μαύρα χρόνια  και φέρνοντας στο νου τις εμπειρίες  εκείνων των ημερών, νοιώθω συγκίνηση  και παράλληλα τυχερός,  που με βοήθησαν να κατανοήσω τη μεγάλη σημασία που είχαν εκείνα τα συνθήματα των τριών λέξεων της νεολαίας του Πολυτεχνείου,  ” ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” και βέβαια τις διαχρονικές αξίες της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας !!
Αξίες που και σήμερα έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα και οφείλουμε όλοι μας όχι μόνο να τις απαιτούμε, αλλά και να τις στηρίζουμε και να αγωνιζόμαστε γι αυτές ενεργά.
Το μήνυμα αυτής της μέρας είναι να παραμείνουμε ενωμένοι ενάντια σε κάθε είδους εθνικών προκλήσεων, για τα ανθρώπινα δικαιώματα,  τη Δημοκρατία,  την Ελευθερία,  μετατρέποντας την ιστορική μνήμη  σε δημιουργικό και κοινωνικό μέλλον, για κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα.
*πρώην βουλευτής 
μέλος ΚΠΕ ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής 
Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]