Αθλητισμός

Αργυρό μετάλλιο για τον Σάββα Παναγιώτη Χνιτίδη στον πρώτο αγώνα για φέτος

Με το δεξί ξεκίνησε τη νέα αγωνιστική περίοδο ο χρυσός Πανελληνιονίκης στα 800 μέτρα, Κιλκισιώτης αθλητής Σάββας Παναγιώτης Χνιτίδης.
Στον πρώτο του επίσημο αγώνα για φέτος, το περιφερειακό πρωτάθλημα Δρόμου σε Ανώμαλο Έδαφος (2η φάση, Όμιλος Λαγκαδά, κατηγορία Κ20, 5,2 χλμ.), κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου με χρόνο 18:04.
 
Ο αθλητής του Ηρακλή Θεσσαλονίκης, που προπονείται από τον Ιάσονα Ιωαννίδη, δείχνει να βρίσκεται σε εξαιρετική φυσική κατάσταση και εκφράζει την αισιοδοξία του για την επίτευξη των φετινών αγωνιστικών του στόχων.
 
Σημαντική ήταν η στήριξη που είχε στον αγώνα από τον προπονητή του και τους συναθλητές του, τους οποίους ευχαριστεί θερμά.
Περισσότερα

Το κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο στο Κιλκίς ανακοίνωσε ο υπουργός Αθλητισμού Γ.Βρούτσης ενώ ακολουθεί το προπονητήριο

Από τον δήμο Κιλκίς εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο και προπονητήριο στον χώρο κάτω από τις κερκίδες […]

Δείτε ακόμα