Πολιτική

Λύση έως τον Σεπτέμβριο στο πρόβλημα απομόνωσης οικισμών της Παιονίας

Αναφορικά με το θέμα της συγκοινωνιακής απομόνωσης των Αξιοχωρίου, Άσπρου και Λιμνοτόπου, από το πολιτικό γραφείο του ανεξάρτητου βουλευτή Κιλκίς Θεόδωρου Παραστατίδη ανακοινώθηκαν τα εξής:
«Σχετικώς με την υπόθεση του συγκοινωνιακού προβλήματος που απασχολεί εδώ και τέσσερα χρόνια τους κατοίκους των οικισμών Ασπρου, Αξιοχωρίου και Λιμνοτόπου, ο αρμόδιος υφυπουργός μεταφορών και συγκοινωνιών Μιχάλης Παπαδόπουλος διαβεβαίωσε τον ανεξάρτητο βουλευτή Κιλκίς Θόδωρο Παραστατίδη ότι θα αναλάβει ο ίδιος την πρωτοβουλία συνεννόησης με το ΚΤΕΛ και τον ΟΑΣΘ,ώστε το πρόβλημα μετακίνησης των κατοίκων των παραπάνω οικισμών να βρει λύση ως το Σεπτέμβριο. Επεσήμανε δε στον βουλευτή, ότι το διάστημα αυτό θα φροντίσει να τακτοποιήσει τις οφειλές του υπουργείου προς τους Οργανισμούς αυτούς ώστε αυτή η πρωτοβουλία να έχει μεγαλύτερη πιθανότητα προς θετική εξέλιξη.
Αυτή ήταν η διαβεβαίωση και παράλληλα η δέσμευση του υφυπουργού προς τον Βουλευτή, πράγμα για το οποίο ενημερώθηκαν οι ενδιαφερόμενοι.
Ο κ. Παραστατίδης επεσήμανε στον κ. Παπαδόπουλο, ότι αν το θέμα αυτό δεν τακτοποιηθεί για οποιοδήποτε λόγο ως το Σεπτέμβριο,θα το επαναφέρει προς συζήτησιν στην ολομέλεια της Βουλής.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]