Κοινωνία

Επιτυχές το εκπαιδευτικό σεμινάριο γιά στελέχη του Ερυθρού Σταυρού Κιλκίς

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 23-24 & 25.5.16, σε φιλόξενη αίθουσα του νοσοκομείου Κιλκίς, σεμινάριο με θέμα “Προαγωγή της υγιεινής ” (Hygiene promotion) σε 15 εθελοντές των τριών τμημάτων του Ε.Ε.Σ. Κιλκίς από στελέχη του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού σε συνεργασία με τα τμήματα Θεσσαλονίκης, Κατερίνης και Βέροιας. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με σκοπό την εκπαίδευση των εθελοντών για να μπορούν να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες στους καταυλισμούς των προσφύγων.

Περισσότερα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]

Δείτε ακόμα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]