Αθλητισμός

Στην Σφενδάμη Πιερίας οι δρομείς του συλλόγου δρομέων υγείας Κιλκίς

Το σαββατοκύριακο 22 και 23.4.17 μέλη του συλλόγου δρομέων υγείας (ΣΔΥ) Κιλκίς συμμετείχαν σε αγώνες, δείχνοντας ότι έχει πλέον σταθερή παρουσία σε τέτοιες διοργανώσεις.

Το Σάββατο 24.4.17 στo 11o ορεινό ημιμαραθώνιο Σφενδάμης Πιερίας, διαδρομής 21.000μ., συμμετέσχον οι Δημήτρης Ναλμπάντης και Σταύρος Κατσαρώνας ενώ στα 12,5 χιλ. ο Χνιτίδης Γεώργιος.

Την Κυριακή 24.4.17 διεξήχθη. Ένας απαιτητικός αγώνας βουνού 24,5 χιλιόμετρα στον οποίο συμμετείχαν οι Γιάννης Γάγος, Κώστας Παχνής,και Γιώργος Σιώτης και 12 χιλιόμετρα που συμμετείχε ο Γιώργος Σταμπολίδης.

Και στην Καβάλα όμως παράλληλα με τους θεσμικούς αγώνες σκυταλοδρομιών έγινε και αγώνας 10 χιλ όπου πήρε μέρος ο Στέλλιος Δέλογλου.

Μεγάλη διάκριση για τον κιλκισιώτη δρομέα Γιάννη Πολυμένη που πρωταγωνιστεί πλέον στις υπεραποστάσεις και τερμάτισε δεύτερος στον δεύτερο Θεαγένειο δρόμο αποστάσεως 100 χιλιόμετρα στην Θάσο.

Περισσότερα

Το κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο στο Κιλκίς ανακοίνωσε ο υπουργός Αθλητισμού Γ.Βρούτσης ενώ ακολουθεί το προπονητήριο

Από τον δήμο Κιλκίς εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο και προπονητήριο στον χώρο κάτω από τις κερκίδες […]

Δείτε ακόμα