Πολιτική

Προβολή του ντοκιμαντέρ της ΚΟ Κ.Μακεδονίας του ΚΚΕ «΄36. Ρήγμα στο χρόνο» στο Πολύκαστρο

H KΟΒ Παιονίας, προβάλει το ντοκιμαντέρ της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ «΄36. Ρήγμα στο χρόνο», αφιερωμένο στα γεγονότα του ηρωικού Μάη του 1936 και είναι ενταγμένο στις πολύμορφες πρωτοβουλίες που έχει πάρει το ΚΚΕ, όλο το προηγούμενο διάστημα.

Το ντοκιμαντέρ μέχρι στιγμής έχει προβληθεί σε πολλές πόλεις και περιοχές.

Η προβολή θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα, στο πολιτιστικό κέντρο στην πλατεία Πολυκάστρου με ελεύθερη είσοδο.

Το ντοκιμαντέρ αποτελεί μια ακόμη προσπάθεια συμβολής στη διάδοση της ιστορικής αλήθειας, στην επαφή περισσότερων εργαζόμενων, νέων με τις λαμπρές σελίδες του εργατικού – λαϊκού κινήματος της χώρας μας. Μέσα από το ντοκιμαντέρ αναδεικνύονται όχι μόνο τα γεγονότα του Μάη, αλλά και όλα τα σύγχρονα συμπεράσματα και διδάγματα, τόσο πολύτιμα για τη συνέχεια του αγώνα του λαού μας.

Γεγονότα που λειτούργησαν ως ένα ρήγμα στην έως τότε πορεία της ταξικής πάλης, με την πιο ορμητική εμφάνιση της εργατικής τάξης στο προσκήνιο, με το ΚΚΕ να ατσαλώνεται μέσα από στιγμές στις οποίες κλήθηκε να καθοδηγήσει έναν μεγάλο ταξικό αγώνα.

Ως ένα ενεργό ρήγμα συνδεδεμένο με τα όσα συνέβησαν μετά το Μάη. Τους πρωταγωνιστές του Μάη τους βρίσκουμε στην πρώτη αντιστασιακή οργάνωση της Ευρώπης την «Ελευθερία», στο ΕΑΜ, στον ΕΛΑΣ, τους βρίσκουμε στον τοίχο της Καισαριανής μαζί με τους 200.

Τη μνήμη τους τη βρίσκουμε σφηνωμένη στο μυαλό των εργατών της πόλης, στο εργατικό κίνημα τις δεκαετίες του ’60,’70, ‘80.

Ο αγώνας του Μάη ως ανοιχτό ρήγμα στο χρόνο, που δίνει ώθηση στη σύγχρονη ταξική πάλη και θα κλείσει με την οριστική νίκη της εργατικής τάξης, με την οριστική κατάργηση της τάξης των εκμεταλλευτών, το σοσιαλισμό.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς