Οικονομία

Δριμεία κριτική στην περιφερειακή διοίκηση από την μείζονα μειοψηφία

Δριμεία κριτική στην περιφερειακή διοίκηση Κ.Μακεδονίας, γιά τον απολογισμό του 2015, ασκεί ο συνδυασμός της μείζονος μειοψηφίας «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια».

Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«Στον απολογισμό του έτους 2015 η διοίκηση με τον περιφερειάρχη, παρά την φιλότιμη προσπάθεια τους δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν τις καθυστερήσεις και απεντάξεις των έργων, την απουσία πρωτοβουλιών αλλά και την απουσία της ίδιας της περιφέρειας από τα επίκαιρα προβλήματα των πολιτών.

Το οδικό δίκτυο της Π.Κ.Μ. το οποίο βρίσκεται σε τραγική κατάσταση, η απώλεια κονδυλίων 8.000.000 Ευρώ λόγω καθυστερήσεων των έργων, η απώλεια 6.000.000 Ευρώ για έργα εκτάκτων αναγκών, η απώλεια των προγραμμάτων LEADER 250.000 ευρώ, οι καθυστερήσεις στα προγράμματα της ”Αγροδιατροφικής Σύμπραξης” και της ”Έξυπνης Εξειδίκευσης”, η αδιαφορία για τα δημοπρατήρια, η έλλειψη πρωτοβουλιών για τις αποζημιώσεις των πλημμυροπαθών αγροτών, η απώλεια κονδυλίων στον τουρισμό 500.000 ευρώ, συνιστούν και αποτυπώνουν την λειτουργία της Π.Κ.Μ. καθιστώντας αυτή αναποτελεσματική».

Περισσότερα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]

Οι προτάσεις του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Κ.Χατζηδάκη

Απευθυνόμενος στον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, παρουσία των μελών του κυβερνητικού κλιμακίου, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης