Πολιτική

Δήλωση Αντιπεριφερειάρχη Ανδρέα Βεργίδη

Θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη μας Απόστολο Τζιτζικώστα για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου και την τιμή που μου έκανε να με ορίσει Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς.

Με αυτόν τον τρόπο ανανεώνεται και η δέσμευσή μου προς όλους τους συμπολίτες μου να συνεχίσω να τους υπηρετώ με συνέπεια, εντιμότητα, αποφασιστικότητα και την ίδια αίσθηση χρέους και καθήκοντος που με διακατέχει όλα τα χρόνια της αυτοδιοικητικής μου διαδρομής.

Ευχαριστώ, επίσης, το ανθρώπινο δυναμικό της Π.Ε. Κιλκίς, τους ανθρώπους με τους οποίους αναζητούμε και βρίσκουμε λύσεις, υπηρετώντας τον κοινό στόχο που αφορά την ευημερία του τόπου μας και των συμπολιτών μας.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]