Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Υποτονική συμμετοχή

Πολύ ισχνή η συμμετοχή των εκπαιδευτικών του νομού μας στην χθεσινή απεργία καθώς από τους συνολικώς 573 απήργησαν μόλις οι 64, ήτοι ποσοστό 11,17%.

Μία εικόνα που σχεδόν παραδοσιακώς παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στις απεργίες των δασκάλων.

Ισως επειδή, πέραν των προβλημάτων που επιφέρει στα ισχνά οικονομικά των η συμμετοχή σε απεργία σε καιρούς χαλεπούς, η κατάσταση των σχολειών στον νομό μας και η επάρκεια διδασκάλων είναι σταθερά σε πολύ καλό επίπεδο.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη στο Κιλκίς

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Δείτε ακόμα