Οικονομία

Στην 80η ΔΕΘ συμμετέχει το επιμελητήριο Κιλκίς

Στην 80η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιηθεί από το Σάββατο 5 έως και την Κυριακή 13.9.15 θα συμμετάσχει το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο Κιλκίς.

Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«Το επιμελητήριό μας, στην προσπάθειά του να βοηθήσει τους επαγγελματίες, ιδιαιτέρως στις δύσκολες συνθήκες που διανύει η χώρα, αποφάσισε τη συμμετοχή του στην 80η έκθεση Θεσσαλονίκης, στο περίπτερο 13 στην γωνία γαστρονομίας (5-13 Σεπτεμβρίου).

Αναμένεται να εξελιχθεί στην καλύτερη έκθεση της δεκαετίας και να αποτελέσει το θετικό ”σοκ”, που χρειάζεται η οικονομία μας για την αντιστροφή του κλίματος. Η συμμετοχή του κάθε μέλους για περίπτερο με πλήρη δομή, απο 132-152 ευρώ/ τ.μ. θα είναι 95 ευρώ/τ.μ + ΦΠΑ.

Καλούμε όλα τα μέλη μας να δώσουν το δυναμικό τους «παρών» για την ίδια την επιχείρηση τους και για την χώρα.

Στο χώρο θα επιτρέπεται και η πώληση για όποιους το επιθυμούν».

Περισσότερα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]

Οι προτάσεις του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Κ.Χατζηδάκη

Απευθυνόμενος στον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, παρουσία των μελών του κυβερνητικού κλιμακίου, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς