Κοινωνία

Η 101η εθελοντική αιμοδοσία των “Ακριτών”

Την 101η εθελοντική αιμοδοσία του διοργανώνει ο σύλλογος Ποντίων Πολυκάστρου και περιχώρων «Οι Ακρίτες».

Η αιμοδοσία θα διενεργηθεί την Κυριακή 5-7-20, στο «Σπίτι του Πόντου», από τις 9 το πρωί έως την 1 μετά το μεσημέρι.

Η τράπεζα αίματος των «Ακριτών» ιδρύθηκε το Μάρτιο του 1990,και σήμερα αριθμεί 1162 μέλη από όλο τον δήμο Παιονίας.

Η παρουσία της τράπεζας αίματος όλα αυτά τα χρόνια είναι σημαντική προς όλα τα μέλη που την χρειάστηκαν.

Αποτελεί πρότυπο για όλο τον νομό Κιλκίς και συνεχίζει την εθελοντική και αδιάκοπη δραστηριότητά της.

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]