Κοινωνία

Η 101η εθελοντική αιμοδοσία των “Ακριτών”

Την 101η εθελοντική αιμοδοσία του διοργανώνει ο σύλλογος Ποντίων Πολυκάστρου και περιχώρων «Οι Ακρίτες».

Η αιμοδοσία θα διενεργηθεί την Κυριακή 5-7-20, στο «Σπίτι του Πόντου», από τις 9 το πρωί έως την 1 μετά το μεσημέρι.

Η τράπεζα αίματος των «Ακριτών» ιδρύθηκε το Μάρτιο του 1990,και σήμερα αριθμεί 1162 μέλη από όλο τον δήμο Παιονίας.

Η παρουσία της τράπεζας αίματος όλα αυτά τα χρόνια είναι σημαντική προς όλα τα μέλη που την χρειάστηκαν.

Αποτελεί πρότυπο για όλο τον νομό Κιλκίς και συνεχίζει την εθελοντική και αδιάκοπη δραστηριότητά της.

Περισσότερα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]

Δείτε ακόμα