Πολιτική

Ευχαριστήριο Δημήτρη Φωτιάδη (Τσίμπος)

Ένας προσωπικός αγώνας έκλεισε με το πέρας των αυτοδιοικητικών εκλογών κι’ ένας συλλογικός αγώνας, γιατί η συνέχεια επίλυσης καθημερινών και χρόνιων προβλημάτων αρχίζει.

Έχω τη χαρά, την τύχη και την πρόκληση να είμαι παρών στη δεύτερη θητεία του Δημάρχου Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη ως δημοτικός σύμβουλος και του εύχομαι δύναμη και υγεία.

Ευχαριστώ τους ανθρώπους του μόχθου, της δημιουργίας, τους ανθρώπους της πραγματικής οικονομίας που με επέλεξαν να είμαι συμμέτοχος σ’ αυτό το δύσκολο αλλά όμορφο ταξίδι της αυτοδιοίκησης.

Υπόσχεσή μου να μη διαψεύσω την επιλογή τους.

Με τιμή
Δημήτρης Φωτιάδης
(Τσίμπος) του Φωτίου

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]