Πολιτική

Βασίλης Ρόκος: “Δηλώνουμε ανοιχτά το παρόν προς όλους τους πολίτες της ΠΚΜ”

Στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης τελέσθηκε, την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023, η ορκωμοσία των μελών του νέου περιφερειακού συμβουλίου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Εκ των νέων μελών του περιφερειακού συμβουλίου, ο επικεφαλής της “ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ” και περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Ρόκος και η περιφερειακή σύμβουλος Σερρών της “ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ”, Αικατερίνη Μπουγιουκλή.

Ο κ. Ρόκος και η κα Μπουγιουκλή ορκίστηκαν με θρησκευτικό όρκο, υπό την παρουσία του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ Φιλόθεου.

Ο κ. Βασίλης Ρόκος, μετά το τέλος της τελετής, προέβη σε δηλώσεις προς τους δημοσιογράφους όπου μεταξύ άλλων ανέφερε τα ακόλουθα:

«Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ευχηθώ μία εποικοδομητική και γόνιμη θητεία στο νέο περιφερειακό συμβούλιο.

Ως “ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” είμαστε εδώ και δηλώνουμε ανοιχτά το παρόν προς όλους τους πολίτες της ΠΚΜ, διότι κύριο μέλημά μας είναι να εργαστούμε σκληρά για την βελτίωση της καθημερινότητάς τους αλλά και για την πρόοδο της Κεντρικής Μακεδονίας.

Επιθυμούμε μία υγιής αντιπολίτευση χωρίς στείρα κατηγορώ αλλά με ουσιαστικές προτάσεις και λύσεις στα προβλήματα των συμπολιτών μας. Πιστεύουμε στη συνεργασία και στον ανοιχτό διάλογο προς όφελος των πολιτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, μακριά από μικροκομματικά συμφέροντα.

Τέλος επιτρέψτε μου να δηλώσω το εξής:

Στη “ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”, αντιλαμβανόμαστε τη βαθιά κρίση που πλήττει τους συμπολίτες μας, ιδίως εκείνους που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Είναι καθήκον μας να σταθούμε αλληλέγγυοι και να προσφέρουμε τη βοήθειά μας. Σε συνεργασία με την κυρία Μπουγιουκλή, αποφασίσαμε ότι οι χρηματικές αποδοχές που θα λαμβάνουμε από τη συμμετοχή μας στα συμβούλια, θα διατίθενται για φιλανθρωπικούς σκοπούς σε κοινωφελείς οργανισμούς και ιδρύματα που λειτουργούν στην περιοχή μας. Ελπίζουμε ότι και οι υπόλοιποι περιφερειακοί σύμβουλοι της περιφερειακής μας ενότητας, καθώς και σε ολόκληρη τη χώρα, θα ακολουθήσουν το παράδειγμά μας και θα στηρίξουν αυτήν την πρωτοβουλία για το κοινό καλό».

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]