Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Χαρακτηριστικές απουσίες

Το λεύκωμα «Οι Μουσικοί της Γουμένισσας» παρουσίασε την Κυριακή 22.10.17 στο πλαίσιο των εκδηλώσεων γιά τον εορτασμό της επετείου των 105 χρόνων της απελευθέρωσης της Γουμένισσας από τον οθωμανικό ζυγό η έχουσα την εκδοτική πρωτοβουλία περιφερειακή αρχή μας.

Ενα αξιοπρόσεκτο λεύκωμα, γιά την έκδοση του οποίου, όπως αναγνώρισαν στις ομιλίες τους τόσο η νυν περιφερειακή σύμβουλος Μιχαλία Καραμισάκη οσο και ο δήμαρχος Παιονίας και αντιπεριφερειάρχης κατά την περίοδο της κατ’ ευθείαν ανάθεσης της έκδοσης Χρήστος Γκουντενούδης, εργάσθηκαν αφιλοκερδώς ο Χρήστος Ίντος, γιά τον οποίο περιττεύουν οι συστάσεις, και ο καθηγητής του τμήματος επιστήμης και τέχνης του πανεπιστημίου Μακεδονίας Μιχαήλ Νηστικάκης που επιμελήθηκε του ανάλογου ψηφιακού δίσκου.

Και μπορεί στην εκδήλωση να ήταν παρών ο αφιλοκερδώς προσφερθείς κ. Ίντος, όμως δεν συνέβη το ίδιο με όσους …οικονόμησαν και μάλιστα αδρά εξ όσων μάθαμε, σε σχέση με τα όσα διατέθηκαν γιά μία ακόμη έκδοση της περιφέρειας που αφορά στον «Αμπελώνα του Κιλκίς», που και αυτή περιμένει την σειρά της γιά να παρουσιασθεί δεόντως.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα