Ειδήσεις Video

Το ποντιακό διαφημιστικό για τον κορονοϊό με την συμμετοχή του Γ.Αντωνιάδη

Την ποντιακή εκδοχή της επίσημης διαφήμισης του υπουργείου υγείας για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, υπογράφουν ο Γιάννης Μάγγος με την επιμέλεια – επεξεργασία των κειμένων, τον Κιλκισιώτη Γιάννη Αντωνιάδη με την επεξεργασία του βίντεο και την Φανή Αδαμίδου με το βίντεο και με πρωταγωνιστή τον Τάκη Βαμβακίδη.

Τα κείμενα αποτελούν ελεύθερη μετάφραση – απόδοση των πρωτότυπων κειμένων της επίσημης διαφήμισης του υπουργείου στην ποντιακή διάλεκτο, δηλώνουν οι πρωταγωνιστές και ευχαριστούν τον Μπάμπη Κεμανετζίδη για την παραχώρηση του τραγουδιού “Απές ‘ς σ’ οσπίτ’ θα κάθουμαι”.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]