Γενικά

Η βασιλόπιτα των εφέδρων αξιωματικών

Την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτά του θα κόψει ο σύνδεσμος εφέδρων αξιωματικών νομού Κιλκίς.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή 11.1.15, στην αίθουσα τελετών της λέσχης αξιωματικών φρουράς Κιλκίς, με ώρα έναρξης 11 το πρωί.
Κατά την διάρκειά της θα τιμηθούν το τοπικό τμήμα Κιλκίς του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ο σύλλογος γυναικών Πολυκάστρου «Ευκράντη» και ο έφεδρος αξιωματικός Παύλος Πασσαλίδης.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]