Τρείς θέσεις από μετάταξη για την διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς
H διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Π. Ε. Κιλκίς ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για την έναρξη του Α΄ κύκλου κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων για το 2022. Κάθε κύκλος περιλαμβάνει ανάρτηση στον κεντρικό ιστότοπο των κενών θέσεων που προκηρύσσουν οι δημόσιοι φορείς, με βάση το ψηφιακό οργανόγραμμα. Ακολουθεί η υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους και εκκινείται η διαδικασία επιλογής από το φορέα υποδοχής.
Η αξιολόγηση των υποψηφίων γίνεται αποκλειστικά από τριμελή επιτροπή του φορέα υποδοχής και θα πρέπει να περιλαμβάνει συγκριτική αξιολόγηση των υποψηφίων.
Για το λόγο αυτό η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση καλεί τους Δημόσιους υπαλλήλους που θέλουν να μεταταγούν σε θέση Π.Ε. Πληροφορικής ή Τ.Ε. Πληροφορικής ή Δ.Ε Διοικητικών Γραμματέων
Κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος, που έχει δικαίωμα συμμετοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4440/2016, δύναται να υποβάλει αίτηση για μετάταξη σε κενή οργανική θέση ή/και απόσπασή του για προσωρινή κάλυψη αναγκών, εντός δέκα ημερών από τη δημοσιοποίηση των θέσεων και ειδικότερα από τις 07/04/2022 στις 16:00 – έως και τις 17/4/2022 στις 23:59. Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του Μητρώου είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο https://hr.apografi.gov.gr. Στη συνέχεια, οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους προσωπικούς τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν. Ο υπάλληλος επιλέγοντας το πεδίο «Μετάβαση στις Θέσεις του Κύκλου Κινητικότητας» μπορεί να δει τις θέσεις που προκηρύσσονται στο πλαίσιο του Β΄ Κύκλου Κινητικότητας 2021.
Στη συνέχεια, μέσω της επιλογής «Νέα Αίτηση» μπορεί να υποβάλει αίτηση για την πλήρωση μιας ή περισσοτέρων κενών θέσεων με μετάταξη. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω κατάλληλα διαμορφωμένης ηλεκτρονικής φόρμας, όπου η εφαρμογή προσυμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία από την καρτέλα του υπαλλήλου, όπως αυτή τηρείται από την Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού του Φορέα του. Επιλέγοντας το πεδίο «Προσθήκη Θέσης» μπορεί να προστεθεί η θέση/θέσεις που επιθυμεί. Περαιτέρω, δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης και μεταγενέστερης ολοκλήρωσης/υποβολής της. Μετά την οριστική υποβολή, δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης της αίτησης και εκτύπωσης του αποδεικτικού υποβολής από τον υπάλληλο. Ο υπάλληλος μπορεί, εφόσον η προθεσμία υποβολής αιτήσεων δεν έχει παρέλθει, να προχωρήσει στην υποβολή τροποποιητικής δήλωσης. Διαβάστε την εγκύκλιο αναλυτικά, πατώντας ΕΔΩ.