Γενικά

Θετικός στον κορωνοϊό ο διοικητής του νοσοκομείου Κιλκίς αλλά ασυμπτωματικός

Επιστρέφοντας από τις διακοπές του ο διοικητής του νοσοκομείου Κιλκίς Ιωάννης Ανδρίτσος και πριν αναλάβει και πάλι καθήκοντα, έδωσε δείγμα στη Θεσσαλονίκη χωρίς να παρουσιάζει συμπτώματα και βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Αν μη τι άλλο υπόδειγμα επαγγελματικής συμπεριφοράς και ατομικής ευθύνης από ένα δημόσιο πρόσωπο.

Η ανακοίνωση την οποία υπογράφει ο ίδιος ο παθών διοικητής του νοσοκομείου Κιλκίς αναφέρει τα εξής:

Στο πλαίσιο μοριακού ελέγχου PCR που πραγματοποιείται σε υγειονομικούς υπαλλήλους που επιστρέφουν από άδεια σύμφωνα με οδηγία του υπουργείου υγείας και της υγειονομικής περιφέρειας, ο διοικητής του γενικού νοσοκομείου Κιλκίς όντας πλήρως ασυμπτωματικός και προτού επιστρέψει στα καθήκοντά του διαγνώστηκε θετικός SARS-COV-2.

Ως εκ τούτου ο διοικητής θα απουσιάσει από τα καθήκοντά του για το χρονικό διάστημα που θα βρίσκεται σε κατ΄ οίκον νοσηλεία.

Τα καθήκοντά του θα εκτελεί ο αναπληρωτής διοικητής του διασυνδεόμενου νοσοκομείου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς