Πολιτική

To θέμα των σφαγείων στην συνεδρίαση του δημ. συμβουλίου

Θέμα ημερήσιας διάταξης της αμέσως επόμενης συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς θα αποτελέσει ζήτημα, το οποίο ανέκυψε αναφορικώς με την μονάδα αδρανοποίησης της «Σφαγεία Κιλκίς» ΑΕ.

Η αρχή έγινε με δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας, το οποίο καταλόγιζε στον δήμαρχο Δημήτρη Σισμανίδη υπονόμευση της επενδυτικής δραστηριότητας της επιχείρησης, ειδικότερα σε σχέση με την εν λόγω μονάδα.

Αντιδρώντας ο κ. Σισμανίδης αντέκρουσε τους ισχυρισμούς του δημοσιεύματος και επιτέθηκε κατά της προηγούμενης διοίκησης της «Σφαγεία Κιλκίς» ΑΕ, κατηγορώντας την γιά απόπειρα εξαπάτησης του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων, με σκοπό την χρηματοδότηση της κατασκευής της μονάδας από το πρόγραμμα «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» με 650.000 ευρώ, πέραν του κονδυλίου των 25.000 ευρώ, που είχε ήδη διατεθεί μέσω του προγράμματος «Θησέας».

Ο δήμαρχος Κιλκίς κάνει λόγο γιά υπερτιμολόγηση του κόστους των μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού, σε επίπεδα πολύ μεγαλύτερα του κανονικού.

Συγχρόνως αφήνει «αιχμές» και κατά της προηγούμενης δημοτικής αρχής όσο και της προηγούμενης μείζονος μειοψηφίας γιά την μεταξύ τους συμφωνία γιά αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της «Σφαγεία Κιλκίς» ΑΕ μόνο κατά 250.000 ευρώ, όταν η ανάλογη απόφαση των στελεχών της εταιρίας προέβλεπε αύξηση 326.000 ευρώ, χαρακτηρίζοντας ως θέμα «με οσμή σκανδάλου» τόσο το υπολειπόμενο ποσό των 76.000 ευρώ και διατυπώνοντας ερωτηματικά γιά ένα άλλο ύψους 80.000 ευρώ που αφορά σε οφειλές σε ΙΚΑ και εφορία.

Ο κ. Σισμανίδης δήλωσε, ότι η υπ’ αυτόν δημοτική αρχή είναι αποφασισμένη να «βάλει σε σειρά και τάξη» τα σφαγεία, αρχής γενομένης από την οριστική διακοπή της λειτουργίας της μονάδας αδρανοποίησης.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]