Πολιτική

Περιφερειάρχες: «Nέοι σταθμοί μόνο αν εφαρμοστεί το αναλογικό σύστημα διοδίων»

Σε κοινή πρόταση προς την κυβέρνηση γιά το θέμα της εγκατάστασης σταθμών διοδίων, μετωπικών και παράπλευρων, στην Εγνατία Οδό και τους κάθετους σε αυτήν άξονες προχώρησαν κατά την συνάντηση, που είχαν την Δευτέρα 12.6.17 στην Θεσσαλονίκη οι τέσσερις περιφερειάρχες της Βορείου Ελλάδος από τις οποίες διέρχονται η επίμαχη οδός και οι άξονές της.

Σε αυτή συμμετέσχον ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και οι ομόλογοί του των περιφερειών Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης και Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης Χρήστος Μέτιος, οι οποίοι μετά από την ενημέρωση που έλαβαν από πλευράς του προέδρου της εταιρίας «Εγνατία Οδός» ΑΕ Απόστολου Αντωνούδη και τους εργαζόμενους στην εταιρία αποφάσισαν να προτείνουν ομοφώνως:

-Να εφαρμοστεί αναλογικό σύστημα χρέωσης των διοδίων επί της Εγνατίας Οδού, με μέγιστο αντίτιμο 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο και στο μέλλον.

-Να μη λειτουργήσει, ούτε να κατασκευαστεί νέος σταθμός διοδίων, μετωπικός ή πλευρικός, μέχρι την εφαρμογή του αναλογικού συστήματος χρέωσης.

-Για τις εντός Περιφερειακών Ενοτήτων εσωτερικές μετακινήσεις να μην υπάρχει χρέωση.

-Σε Περιφερειακές Ενότητες όπου λειτουργούν ήδη περισσότερα του ενός διόδια, οι τιμές να διαμορφωθούν στη βάση της αναλογικότητας, με αντίτιμο 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο.

-Να θεσπιστεί ειδική τιμολογιακή πολιτική για τους συχνούς χρήστες της Εγνατίας Οδού.

-Να μη λειτουργήσουν διόδια σε δρόμους που δεν έχουν χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου.

Στην συνάντηση συμμετέσχε και ο δήμαρχος Παιονίας Χρήστος Γκουντενούδης, που εξέφρασε την ικανοποίησή του γιά τα όσα προτείνουν ομοφώνως οι τέσσερις περιφερειάρχες, επισημαίνοντας στην δήλωσή του προς τον «Μαχητή», ότι αυτό συμβαίνει, διότι περιλαμβάνει τις βασικές θέσεις της δημοτικής αρχής των παραγόντων και των κατοίκων του δήμου προβλέποντας μεταξύ των αναλογική χρέωση διοδίων, και κυρίως «την μη λειτουργία διοδίων σε δρόμους που δεν έχουν χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου, όπως το τμήμα του καθετου άξονα από τον κόμβο του Πολυκάστρου μέχρι τον αντίστοιχο της Χαλάστρας, που πρακτικώς σημαίνει όχι στην δημιουργία πλευρικών διοδίων στον κόμβο του Πολυκάστρου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Εσύ… δεν «έφυγες» ποτέ!

Σε λίγα εικοσιτετράωρα μπαίνουμε στο 2025, τον χρόνο κατά τον οποίο θα συμπληρώθηκαν τριάντα χρόνια από την «μετοίκηση» σου στα […]