Αθλητισμός

Πάνε Μουντιάλ… Γ.Νικολαΐδης και Θ.Καλπάκης

Ανάμεσα στις 48 ομάδες, που θα ταξιδέψουν στο Κατάρ για το Παγκόσμιο Κύπελλο Κ17 είναι και η Εθνική Παίδων μας, μαζί με δύο δικά μας παιδιά.
Για πρώτη φορά στην ποδοσφαιρική ιστορία της.
Η Ελλάδα έκλεισε την παρουσία της στη 2η προκριματική φάση με δύο νίκες (1-0 τη Νορβηγία, 3-2 τη Σουηδία) και μια ήττα από το Μαυροβούνιο, αυτή που την άφησε εκτός EURO.
Με την σταθερή παρουσία των διεθνών μας Γιώργο Νικολαΐδη και Θεόδωρο Καλπάκη (με τον Καλπάκη να σημειώνει τέρμα), η Εθνική Παίδων πανηγυρίζει δικαίως μια μεγάλη επιτυχία.
Στο Παγκόσμιο Κύπελλο Κ17 που θα διεξαχθεί τον Νοέμβριο συμμετέχουν από την Ευρώπη 11 ομάδες, οι επτά πρώτες των ομίλων της 2ης προκριματικής φάσης συν οι τέσσερις καλύτερες δεύτερες.
Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]