Κοινωνία

Συνάντηση αποφοίτων γυμνασίου αρρένων Κιλκίς σχολικού έτους 1971-72

Από το συντονιστικό όργανο των αποφοίτων εξαταξίου γυμνασίου αρρένων Κιλκίς, σχολικού έτους 1971-72, ανακοινώθηκαν τα εξής:

«Την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022, ώρα 12 το μεσημέρι, σκεφτήκαμε να ονειρευτούμε πώς ήμασταν πριν πενήντα χρόνια, καθισμένοι στα θρανία της τάξης που αποφοιτήσαμε το μακρινό 1972».

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα