Κοινωνία

Συλλυπητήριο γιά τον θάνατο του ιατρού Ανδρέα Τσαλικίδη

Το διοικητικό συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων στο Γ. Νοσοκομείο Κιλκίς,         εκφράζει τη θλίψη του για την απώλεια του συνταξιούχου ιατρού Ανδρέα Τσαλικίδη, ο οποίος διετέλεσε επί σειρά ετών διευθυντής στην Χειρουργική κλινική, υπηρέτησε με αυταπάρνηση το ιατρικό λειτούργημα και προσέφερε πολύτιμες υπηρεσίες ως χειρουργός στους ασθενείς του, μέχρι τη συνταξιοδότηση του στο Νοσοκομείο μας.

Οι εργαζόμενοι στο Γ. Νοσοκομείο Κιλκίς, εκφράζουν τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει την Πέμπτη 7.11.24 και ώρα 15:00 μμ. στον ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Παναγίας στο Κιλκίς.

Αντιπροσωπεία του Σωματείου Εργαζομένων και της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Κιλκίς θα  παραστεί στην εξόδιο ακολουθία του εκλιπόντος.

Περισσότερα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]

Δείτε ακόμα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]