Αγροτικά

Συγκέντρωση αγροτοκτηνοτρόφων της Παιονίας την Πέμπτη στην Αξιούπολη

Για τα όσα διημείφθησαν στην συνάντηση των εκπροσώπων των παραγωγών από την περιοχή της Παιονίας με τον υπουργό αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων και βουλευτή Κιλκίς Γεώργιο Γεωργαντά και τον πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Αθήνα, την προηγούμενη εβδομάδα θα ενημερωθούν και οι λοιποί παραγωγοί της περιοχής καθώς έχει προγραμματισθεί σχετική συνάντηση για την Πέμπτη 3.3.22 στις 7 το απόγευμα στην στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού καταστήματος Αξιούπολης.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]