Γενικά

Συνεδριάζει το συμβούλιο της κοινότητας Κιλκίς την ερχόμενη Τετάρτη

Συνεδριάζει την Τετάρτη 26.8.20 στις 8.30 το απόγευμα, το συμβούλιο της κοινότητας Κιλκίς κεκλεισμένων των θυρών για τους δημότες λόγω της πανδημίας (COVID – 19).

Η ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης περιλαμβάνει τέσσερα θέματα.

Αναλυτικά τα θέματα που θα συζητηθούν είναι τα εξής:

Θέμα 1ο Ενημέρωση – συζήτηση με την Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης κ. Γιαννακούλα – Ζιούτα Αικατερίνη

Θέμα 2ο Παροχή συναίνεσης για την εκμίσθωση καλλιεργήσιμων εκτάσεων σχολικών κλήρων της Δημοτικής Ενότητας Κιλκίς

Θέμα 3ο
Παροχή σύμφωνης γνώμης για τη δωρεάν παραχώρηση, κατά χρήση, γηπέδων σε αθλητικούς συλλόγους που δραστηριοποιούνται στα όρια της Κοινότητας Κιλκίς

Θέμα 4ο Παροχή συναίνεσης για την παραχώρηση, κατά χρήση και άνευ ανταλλάγματος, τμήματος του Ο.Τ. 349 με ΚΑΕΚ: 26035818003, εμβαδού 855,00τ.μ., στη ΔΕΥΑ Κιλκίς για εργοταξιακή χρήση, με σκοπό την εκτέλεση του έργου “Αγωγοί όμβριων αντιπλημμυρικής προστασίας Κιλκίς” και μέχρι την περαίωση αυτού

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]